Monday 7 July 2014

Οκτώ ερωτήσεις στον Executive Chef , Βασίλη Μήλιο




    Ο Βασίλης Μήλιος είναι γνωστός Σεφ και πολύ καταξιωμένος.  Εδώ και πολλά χρόνια, μας μαγεύει με τις δημιουργικές, ελληνικές του γεύσεις στο La Suite Lounge στον 6ο όροφο του St George Lycabettus. Επειδή θέλουμε να τον γνωρίσουμε καλύτερα του κάναμε μερικές ερωτήσεις για να μάθουμε τι είναι αυτό που τον οδήγησε να αγαπήσει την μαγειρική τόσο πολύ, ποιά είναι τα αγαπήμενα του υλικά και πως βλέπει το μέλλον του στη μαγειρική.  





-Πότε καταλάβατε ότι θέλετε να ασχοληθείτε με την γαστρονομία;   

Αυτό που με οδήγησε να ασχολειθώ με την μαγειρική ήταν τα αρώματα από την κουζίνα της μητέρας μου. 


- Ποιό είναι το πρώτο φαγητό που δημιουργήσατε; 

Το πρώτο μου φαγητό είναι αρνάκι σε αμπελόφυλλα.

   

- Πείτε μας το αγαπημένο σας υλικό αυτή την στιγμή; 


Αυτόν τον καιρό το αγαπημένο μου υλικό είναι το λεμόνι.


- Πείτε μας 3 υλικά που δίνουν κατά την γνώμη σας ελληνική ταυτότητα στις γευσεις.

Το ελαιόλαδο, το γιαούρτι και ο τραχανάς


- Κρέας ή ψάρι και γιατί; 

Θα επέλεγα και τα δύο γιατί η σχέση μου είναι πολύ καλή και με το κρέας και με το ψάρι.


- Ποιό είναι το αγαπημένο φαγητό ενός σεφ υψηλής γαστρονονομίας; 

Το αγαπημένο μου φαγητό είναι οι καραβίδες.

- Ποιόν θα θέλατε να καλέσετε για φαγητό και τι θα του μαγειρεύατε; 

Από μικρό παιδί θαύμαζα τον Νέλσον Μαντέλα, θα του ετοίμαζα γιουβέτσια καραβίδας με ξυνόχονδρο και αρνάκι σε αμπελόφυλλα.

- Ποια είναι τα σχεδια σας για το μέλλον σε επιπεδο μαγειρικής; 

Θα ήθελα να κάνω κάτι κι εγώ για την ελληνική κουζίνα.







-----------------------------





No comments:

Post a Comment