Monday 23 June 2014

Ο Αδάμ Τσαρούχης έρχεται στο Grand Balcon σε ένα μαγικό live!


Ο Αδάμ Τσαρούχης είναι είναι ένας τραγουδιστής με ταλέντο τόσο στο τραγούδι όσο και στην υποκριτική. Αν και νέος έχει συμμετάσχει σε σημαντικά μιούζικαλ που έχουν ανέβει τα τελευταία χρόνια και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία. Την Πέμπτη 3 Ιουλίου θα είμαστε εκεί να τον απολαύσουμε σε μοναδικές μελωδίες με θέα όλη την Αθήνα.


Ποιά ήταν η πρώτη επαφή με την μουσική και σε ποιά ηλικία;
Μεγάλωσα σε μία οικογένεια μουσική ό πατέρας μου είναι τραγουδιστής. Από πολύ μικρός ήρθα σε επαφή με την μουσική . Ξεκίνησα να παρακολουθώ μαθήματα μουσικής στο Ωδείο , τραγουδιού και μαθήματα κιθάρας.

Πότε καταλάβες ότι η μουσική σας είχε κερδίσει ολοκληρωτικά;
Από πολύ μικρός , γύρω στα 12 είχα αποφασίσει το επάγγελμα που θα ακολουθήσω. Ήταν για εμένα ξεκάθαρο απο μικρός οτι θα ασχολήθω με αυτό .

Τί μουσική ακούς αυτόν τον καιρό;
Ακούω πολύ μουσική , Μου αρέσει να ενημερώνομαι με το τι κυκλοφορει . Αγάπω πολύ την τζαζ , σουλ , και την ποπ μουσική ,

Ποιό πιστεύεις ότι είναι το είδος που σου ταιριάζει περισσότερο να τραγουδάς;
Αγαπώ πολύ να τραγουδάω όμορφα τραγούδια , Με μουσική και στίχους που έχουν να μου πούν κάτι .Μου αρέσει πολύ η Τζαζ μουσική γιατί μου δίνει μεγάλη ελευθερία , καθώς και ή ποπ , επίσης αγαπώ πολύ την ελλήνικη μουσική και δημιουργούς όπως ο Μάνος Χατζιδάκις , Μίμης πλέσσας Δ παπαδημητρίου , Σπαρτακός ,Κ Γιαννίδης συνθέτες που τράγουδω και στα προγράμματα που κάνω .

Με ποιόν ξένο τραγουδιστή θα ήθελες να κάνεις ένα ντουέτο και ποιό τραγούδι θα επέλεγες;
Αγαπώ πολλόυς τραγουδιστές, δύο πολύ αγαπημένοι μου είναι ο Michael Buble και ο George Michael και ένα τραγούδι που το έχουν τραγουδίσει και οι δύο είναι το Kissing a Fool

Θα μπορούσες να μας πεις μερικά λόγια για τα τόσο σπουδαία μιούζικαλ που έχεις στο ενεργητικό σου;
Το θέατρο και το μιούζικαλ το αγαπώ πολύ . Πήρα μία υποτροφία για την Αμερική όπου παρακολούθησα μαθήματα τραγουδίου και χορού εκει με ανθρώπους που ειδικευόνται σε αυτό το είδος . Έχω υπάρξει μέλος σε διαφορες μουσικές παραστάσεις και μιούζικαλ όπως το '' Κλουβί με τις τρελλές", "Θα σε πάρω να φύγουμε" , "Παναγία τον Παρισίων" , "Η Μαρινέλλα συναντά την Σοφία Βέμπο" κ.ά.

Θα μπορούσε να σε κερδίσει η υποκριτική κάποια στιγμή;
Μου αρέσει πολύ το θέατρο αλλά η βασική μου ιδιότητα είναι το τραγούδι, αυτό αγαπώ αλλα αν ήταν ένας ρόλος και ενας σκηνοθέτης που θα μπορούσε να με βοηθήσει γιατί όχι.


Ποιό είναι το αγαπημένο σου μιούζικαλ ;
Το αγαπημένο μου μιουζικάλ είναι σίγουρα το Σικάγο , μου αρέσει πολύ η μουσική του έργου μιάς και είναι τζαζ καθώς και η χορογραφίες του Bob Fosse.


Ποιό είναι το επόμενο βήμα στην καριέρα σου;
Tο επόμενο βήμα μου είναι ο πρώτος προσωπικός μου δίσκος με μουσίκη απο την αγαπημένη μου Σίσσυ Βλαχογιάννη , Ανδριαννα Μπάμπαλη και σε στίχους απο την Μαρίζα Ρίζου , Σταύρου Σταύρου , Ίωνα Στάντις. Πρόκειται για μια δουλειά που θα κυκλοφορήσει μέσα στον χειμώνα.


No comments:

Post a Comment